Alle leerlingen verdienen goed onderwijs, nu en in de toekomst. Ieder jaar zorgen wij ervoor dat leerlingen in geheel Nederland hun leermiddelen voor het volgend schooljaar ontvangen. Wij zijn een educatieve dienstverlener. Een dynamisch bedrijf met veel ambitie. De sfeer is informeel en de teamgeest is sterk. Een ideale plek om ervaring op te doen tijdens een uitdagende zomerbaan!
Wat ga jij deze zomer doen?
Om alle vragen omtrent bestellingen te kunnen beantwoorden zoeken wij klantenservice medewerkers. Dit doe jij zowel telefonisch als per mail. Jij bent de schakel tussen OsingadeJong en de particuliere klant. Jij ondersteunt op het gebied van vragen, problemen en klachten. Je weet de échte vraag te achterhalen en zorgt voor een duidelijke terugkoppeling. Je bent niet bang om de telefoon op te nemen en beseft maar al te goed dat jij hét visitekaartje van OsingadeJong bent. Dit doe je onder aansturing van een bevlogen ervaren medewerker die alle ins en outs weet.
Wat verwachten we van jou?
- Minimaal mbo niveau 4 werk- en denkniveau
- Minstens 3 weken achtereenvolgend beschikbaar in de maanden juni/juli/augustus en september
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Je kunt goed werken met computers en in diverse programma's
- Enthousiasme, klantvriendelijk, inlevingsvermogen, probleemoplossend en goed kunnen luisteren zijn jou op het lijf geschreven.
Wat bieden wij jou?
- Een functie met verantwoordelijkheid in de periode tussen eind juni en mits oktober
- De kans om je te ontwikkelen in een werkomgeving bij een ambitieuze, groeiende organisatie.
Word onze nieuwe collega!
Ben je enthousiast? Meld je aan via het aanmeldformulier en geef hierin je beschikbaarheid op en dat je geïnteresseerd bent in de functie medewerker klantenservice! Heb je vragen over de functie? Dan kan je ons mailen op het e-mailadres vakantiewerk@osingadejong.nl